Sunday, April 24, 2011

I am BACK!

Geng, gua kembali lagi! Setelah mengahabiskan hujung minggu gua di Port Dickson dgn team building camp, bagi commitment terhadap camp tersebut dan hampir2 terputus hubungan dgn dunia luar, gua kembali lagi dalam dunia blogging!

Tapi geng, gua pun x tau gua penat ke x ni, bercampur-baur segala macam perasaan, org putih kata mixed feelings. Ade yg gua suka, happy, dan ada jgak yg gua x puas hati. Nak cite sume satu blog pun x habis geng. Hahah.

Okay ingin gua nyatakan di sini, gua mintak maaf banyak2 sebab gua terpaksa ignore mereka2 di luar sana, sorry la gua betul2 busy, packed dgn aktiviti. Satu lagi gua semak dgn lutut gua yg x baik2 lagi, bile laa nak baik. Minggu dpan dah ade next game. Dem2.

Lepasni gua akan lancarkan misi menebus balik! Tapi bukan malam ni. HAHAHA!

Gua budak baru, kenela tunjuk gua punye commitment, walaupun gua bengang dgn beberapa org atasan yg berlagak x kena tempat. Tapi x semua, rata2 ramai yg sporting dan sempoi. Huhuhu. 

Mentang2 gua junior, lue buat kerek huh?


Hahaha nanti gua kasi rampage senyap2. :DDD


BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua menang lucky draw baq ang! Hahaha. Walaupun x seberapa, agak sweet sebab x penah2 gua ni cukup bertuah untuk menang cabutan bertuah! Hahaha. Jadi lah geng, lampu tidur IKEA tuh, terang la sikit malam2 gua lepasni. HAHAHA!

Banyak yg gua belajar sndiri lepas camp nih. Pertama, dalam satu team x boleh ade banyak2 leader, sume org nak buat kepala sndiri nanti memang celaru la jadinye, akhirnya kalah mcmtu je. Kedua, kalau ade sorg leader, leader tu mestilah belajar menerima pendapat org2 bawahan, pastu nak ubahsuai ke ape ke lantak la.

Haa camne? Kalau geng sume agree, please stand up! Kalau x buat bodo jek. Heee. :P

Okay geng, gua nak gerak ke next post, nak update sikit pasal match Liverpool vs Birmingham City semalam. Woooooooshhh!

p/s: Gua bagitau awal2, Liverpool menang 5-0 baq ang! HAHAHAHAHAHAHA!! :DDD

No comments:

Post a Comment