Tuesday, December 28, 2010

Apesal la rumah gua sejuk.

Rumah gua dah mcm ape tah sejuk nak mampos. Tiap2 malam badan gua neh nak kene berbungkus ngan selimut. Dem2. Hahah ade aircond pun x terpasang. Dah sejuk sangat. Nak mandi pun maleh. Camni x makan la gua malam ni. Gua x tau la housemate2 gua camne kan tp gua da lapar gile ni. Aaaaaaaaaa xnak mandi. Grrrrr. Aci x kalo gua x mandi n turun beli makanan? Org mane tau kan. Hahah. Tu die setan malas mandi dah mule menghasut gua. :D




Camni kene cari rumah atas tanah jugak la lepas beberapa bulan ni. Xde la maleh nak turun2 neh. Haha. Hm hm ikutkan hati gua mmg gua maleh nak kuar dari selimut neh. Tapi sebab perut gua dah bergoncang2 mintak mkan, terpaksa la gua bgun jgak pgi mengadap air yg sejuk yg leh membunuh tu. Wuuuuuuuu. BUT ON THE BRIGHT SIDE perut gua ni jugak yg nanti nye kenyang. Dem lah. Selamba gua layan je sejuk2 ni lg kan? Dah2. "Oi budak2 rumah! Xmau gi mkn ka? Jom la mandi!" Eh bunyi mcm mandi sekali jek. Xde2. "Pi lu, pi lu." :D

Gua lapar, gua nak mandi n pgi mkn. Jumpe lg di laen post! XD

No comments:

Post a Comment