Monday, December 13, 2010

Gadisku!

Ini third entry gua. Sepatutnye yg first tp gua dah edit jadi no.3. Hahaha. Okay2. Gua buat blog ni pun atas bermacam2 sebab. Da lame da nak buat sebelum ni tapi xde mase. Dah 2.20 a.m, patutnye dah lame gua msuk tido ni. Esok kene gi keje awl dari Seremban.

Gua minat sorang gadis ni, die budak skolah gua dulu. Die ni asik on and off je ngan balak die. Gua da byk kali try die. Tapi x jgak dpt2. Sebelum ni die bgtau gua die syg lg balak die. Gua x ckp pape la. Mane bleh paksa2 bnde ni. Tape la gua tunggu je. Tapi malam ni. Die bgtau gua die nak cari balak baru, tapi bukan gua. Aaaaaaaaaaa tidakkk!

Hm hm die ckp, "...Kite kan bestie...Same umur lak tu...Ko nie jgn wat aku rase bersalah...". Gua plak cakap, "Oo. Okay. Jgn la rase bersalah. Aku sdih2 jgak tp insyaAllah ok aje. Yela ape aku bleh kate kan. :) Tapi pasni kalau ko x dgn die dah, cari aku okay. Hee. Kalau untuk ko, aku always, available...".

Buat skang, gua accept jelah kate2 die. Gua ingat gua tunggu je die kot. Tapi x tau la peluang tu ade ke x kan. Gua buat2 bz je bleh kot melayan penantian ni. Lagipun gua x desperate pun nak bercouple. Gua ingat nak kawin je trus. Gua rase jodoh gua nanti antara kwn2 gua satu skolah jgak. 

Gua kawin nanti dah beranak pinak, gua akan citer kat anak2 gua macam mane gua jumpe mak diorang. Hahah macam cite How I Met Your Mother lah pulak. Tapi mmg betul lah. Gua tgk diri gua memang ade gaye mcm si Ted Mosby. Desperate lah sikit2. And selalu end up with wrong relationships. Bile la ntah nak jumpe yg betul2 punye. Gua ni bile suke pempuan tu, pempuan tu je la yg gua tunggu selagi die x benci gua. Sebelum2 ni, bile gua suke pempuan tu, pempuan tu pulak yg x suke gua. And bile pempuan tu yang suke gua, gua pulak yg xde feeling kat die. Ape la nasib gua. Bukan memilih. Tapi xnak buat diri sendiri and pempuan yg dgn gua tu menyesal kemudian hari. Tu je.

Berbalik kepada pempuan yg tadi. Hish. Gua ni hari2 fikirkan die, tipu la kalau x frust kan bile dah try die byk kali tp x dpt2 jgak. For the time being, gua ingat gua ikut flow kehidupan je dulu and see what happens. Skang ni mmg la nampak jodoh gua agak liat dan lambat, BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua fikir mesti jodoh gua nanti sorang yg gua suke and die pun suke and kitorang suke same suke. Hopefully.

Okaylah. Gua berangkat dulu. Esok kerja. Selamat malam! XD

2 comments: