Friday, December 31, 2010

Sepetang terakhir bersama 2010.

Hari yang kelam, mendung dan gelap, same mcm ape yg gua tgh rasakan, terasa seakan2 gua plak yg sedih tahun 2010 neh dah nak abis. Yela. 2010 ni byk meninggalkan memori yg berbagai. Ade yg gua suke. Ade yg tidak. Gua cam maleh la pulak nak cite kan. Byk kot. Hahah. :P

Pape pun enjoy puas2 utk thun 2010 ni sebelum msuk thun baru 2011 nanti. Dah masuk thun baru mestila dengan azam nye ape nye kan. Huh. Gua pun tercari2 lagi ape azam tahun baru neh. Dem2, rase2 tgh2 mlm nnt sket tau la gua ape yg gua nak improve utk thun depan kan. Basically life. So ni ade quote, drpd Hal Borland, ntah mat saleh mane tah. Denmark kot. Tpi yg penting quote die ni best. Hehe. :D

"A year's end is neither an end or a beginning, but a going on, with all the wisdoms that experience can instill in us." - Hal Borland

So goodbye 2010, we're so sad to leave you, BUT ON THE BRIGHT SIDE, there's a new year waiting up ahead! Gua harap tahun 2010 ni akan ttap korg kenang walau x best mcmane skali pun. Jumpe lagi di lain post, pada tahun yang brand new. :))

Enjoy peeps~

No comments:

Post a Comment