Monday, December 13, 2010

Gua budak baru belajar.

Assalamualaikum. Nama gua Haziq Nafis, lahir pada 11 Feb 1988. So untuk tahun 2010 yg dah macam nak abis ni gua masih lagi 22 tahun. Sudah bekerja. Company confidential here. Sape tau gua akan kutuk2 company gua kat sini satu hari nanti kan. Hahaha. XD

Okay gua baru nak start blogging ni so dalam blog ni, gua akan cite kisah2 hidup gua. Cinta. Bola. Kawan2. Dan tempat kerja gua. InsyaAllah gua akan rajin2 update blog ni. Kalau ade mase la. Maklum lah gua ni manusia yg bz. Hahah.

Untuk setiap entry, gua akan letak ayat BUT ON THE BRIGHT SIDE, menjadikan ini trademark gua. Dan gua akan patent-kan blog ni and amik royalty kat sape2 yg tiru. Ecece xdela. Gurau je. Nak tiru, tiru la. Hahaha. Hm hm macamane ntah nak upload gmbar. Jap gua tanye sorang budak ni. :D


Okay gua dah upload. So ni la muke gua yg x brape nak hensem ni. Gambar gua akan stay macamni je kot utk satu tempoh yg lame sbb gua kurang sket snap2 pic sndiri neh. Harapkan org je la yg nak snap-kan. Ni pun gambar passport mase nak mintak kerja dulu. X mcm skema lah plak kan. Hahah.

Okaylah. Geng, enjoy the blog! XD

2 comments:

  1. kite sma2 blogger bawu okeyh!! sy pom sma.. ;) kite sma2 blaja. i view ur blog thrue my fb, kamoo ade add sy. ngeee!keep in touch blogger! ;)

    ReplyDelete