Monday, December 27, 2010

Hari yang bersepah.

Adeh. Arini gua lambat cam sh*t lah. Dah la lambat. Handphone dua2 gua tinggal. Selamba badak je gi keje x bwk handphone. Gua ingt badak pun x selamba mcm gua. Ceh. Nasib baek la xde sape nak contact2 gua. Ni sume sebab gua ngade xnak iron baju mlm2. Bile dah pagi mule la sume x menyempat. Dem. Nasib baek keje tgh banyak. Kalau x mmg duk pkir je baju gua kedut2 cam lah**at.

Pening gek gua nak siapkan design hari ni. Berpeluh dalam aircond. Hahah. :D Ntah pape ntah gua kat tempat keje td. Serabut ayam je. Dem2. Tp xpela. gua terlajak tdo sbab penat kot. Mane x nye gua dari Rawang ke Ipoh, Ipoh ke LCCT, LCCT ke UIA, UIA ke Rawang balik. 2 hari punye keje pusing bape negeri. Gila!

Ni die perjalanan gua dari Rawang ke Ipoh, LCCT, UIA then ke Rawang balik.


Hm hm gua pun dah mcm nak demam. Gua ingt baek gua pegi mandi dulu lah. Baru balik keje ni sbnarnye. Dah maghrib dah pun. Gerak dulu geng. Jumpe next post.

Moral of the story, kalau dah ade mase nak buat sesuatu bende tu, buat je terus, jangan ngade tangguh2. :) BUT ON THE BRIGHT SIDE. Gua keje td fresh je. Sbab terlebih tido. Hahah. Lagi satu mcm org tgh dilamun pun ade. Ecece. Xde kene mngene. Dah2. Merapu. Bye. XD

3 comments:

  1. Rawang kat area mana? Ko duk kat rawang ke skang?

    ReplyDelete
  2. ha'ah aku duk rawang. area taman tun teja. jauh skit nak gi keje tp xpela yg penting x mati keras bosan.

    ReplyDelete