Sunday, December 26, 2010

Gua budak pemalas.

Okay. Dah dekat pkul 12. Gua letih la. Malas gile nak iron baju. Aci x kalau gua iron baju pg esok je? Hahah. Xleh2. Kalau lambat bgun esok pastu nak iron lg mmg gua tekan je minyak gua agaknye nak kasi sampai ke tmpat keje. X best2. Yela2. Gua nak gosok la ni. Grrrr. Malas gile ni. BUT ON THE BRIGHT SIDE leh gua berguling2 lame sket tggu dak2 ni mandi kan. Hopefully. Hahah.


Tapi malangnye gua dah mengantuk mcm kucing kat atas ni. Sori ah. Esok jelah gua gosok yeh. Gua nak tido dgn aman neh. Mood gua sgt baek. A million thanks to my dear kazen, u made my weekend lah. :)) Hey kazen dear if u read this pls put a smile back on ur face!

Hehe. Selamat malam geng. Slamat bekerja kembali esok. :) 

......................zzzzzzZZZZZzzzzzzZZZZZ

No comments:

Post a Comment