Wednesday, January 26, 2011

Bz! Bz! Bz!

Hahah gua dah mule bz. Minggu depan ade presentation among engineers. Mcm tgh sibuk duk buat slides neh. Tapi gua tetap rase nak update blog. Hahah. X banyak la kot utk malam ni. Bz owh. Penat hari ni pun x hilang lagi. Memang lena la gua tido kejap lg ni. Hehehe. :P

Aaaa letih letih. Bila mau siap kalau buat sikit je ngadap tenet. Focus lah mat! Haha gua ingat gua dari dulu susah nak istiqamah buat keje. Ade je bende gua menyimpang. Melalak la landing la ape la. Haram jadah. Err. Xbleh2, gua mesti mau kasi siap ini malam jugak. X puas hati bagitau awal2. Grr.

Tapi lame2 gua mengadap komputer gua neh mcm nak masuk terus dalam neh pun ade. Haih. Biase la rabun. Makin dekat pulak gua ngan skrin ni. Masuk jela ek. Xde pape pun. Hahaha :D

Ngeowwww!


Gua terasa minggu ni sangat lama la pulak. BUT ON THE BRIGHT SIDE, esok dah Khamis oih! Weekend semakin hampir. Hahah c'mon! :D Hm hm merapu syial gua malam neh. Okay lah gua nak sambung keje gua. Jumpe lagi di laen post! :))

p/s: Sila jangan tangguh2 kerja anda. Merbahaya. Hahaha. :DD

No comments:

Post a Comment