Wednesday, January 19, 2011

Still sucks.

Macam2 gelagat gua dan housemate gua lagi 2 org mencari reception utk TV kitorg. Kejap2 pusing antenna 360 degrees, kejap2 tukar trus antenna tu dari balkoni ke pintu rumah. Tapi tetap x dpt2 channel yg kitorg nak. Last2 kitorg buat antenna tu cam suicidal skit, kasi hala ke bawah je terus. Dapat la jgak channel tu, walaupun kat TV still kuar kabus je. Hahaha. :D



Kalau korg xde outdoor TV antenna yg bagus, TV yg bagus, mcmni la kot jadiknye. Kasi sangkut sikit hanger baju ngan tinfoil kat tengkuk, biar jd antenna terus. Barula dpt reception best2 agaknye. But it's no use, reception still sucks! XD

BUT ON THE BRIGHT SIDE, bile gua dan housemate2 gua yg laen dah x tahan lg dgn reception TV kitorg neh nanti, tinggi la sikit harapan nak pasang Astro je terus kat rumah ni. Hahaha. Baru la hujung minggu xde sibuk nak balik ke mana. Sebab rumah kitorg pun dah rasa mcm, "It feels like home, man!" :))

Haha tu jelah gua nak citer. Jumpe lagi di laen post okay! :P

No comments:

Post a Comment