Wednesday, January 12, 2011

Gua pun follow blog Fatin Liyana jugak!

Apesal laa mcm comel plak gua tgk si Fatin Liyana ni. Gua baru je tau die ni bdak kampung gua, Seremban 2. Tapi x penah2 pulak gua nampak die lepak mane2. Alah kalau lepak pun mestila ngan balak die. Peduli ape die dgn org2 mcm gua ni. Hahah. :D



Hm hm budak Fatin ni kate die neh hanye girl next door dan xde ape2 bakat luarbiasa. Tapi gua x pcaye lah. Gile ramai followers die! Gua punye buleh kire sebelah tangan je. Hahah. Jeles gua. BUT ON THE BRIGHT SIDE, ade gak bende2 yg gua boleh blaja n usha2 skit psl blogging neh drpda page die neh. Hebat owh die ni blogging! X tipu beb. Member gua sume dah cair dah. Gua je lambat skit. Biaselah! :DD

"Cik Fatin, saye budak baru, sile beri tunjuk ajar!!" XD



Okay, tu kat atas tu video si budak Fatin neh mem-pomot-kan blog die. Sile beranikan diri anda membace blog die. Best owh gua x tipu. Walaupun agak girly tapi gua bertabah jugak nak bace. Di sini jugak ingin gua sertakan link kepada blog Fatin Liyana ni, http://honeykoyuki.blogspot.com/ sweet~!! :P

Haha. Enjoy peeps! :))

2 comments: