Monday, January 17, 2011

Ffffff!

Fffff lah. Bangun pagi td still x baek2 demam lagi. Kene gak gi keje. Dahla Liverpool gagal lagi nak menang malam tadi. Penat dah ni gua tggu kemenangan team gua. Grrrr.

Satu hal lagi nak mintak MC punyelah bnyk procedure nyeh. Gua dgr pun terus gua bajet2 gua nak layankan aje demam neh. Bilik ber-aircond bukan maen byk, sejuk xnak kalah plak tu. Ishh gua bengang lah. Sakit ati demam time2 camni. Dahla mcm ade tanda2 denggi jek. Hm japgi lepas maghrib barula gua ade mase nak gi klinik. Nak gi klinik dlm kilang td punye lah xder mase. Nak berjalan pun malas. Jauh beb. Aaaaaaaaaa~!



Esok dah la ade vendor visit. BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua harap gua bangun2 pagi esok rase OK sket. Kalau x, terpaksa la gua layankan lagi demam gua neh seharian lagi. Owh sangat x best! T T

Semoga berjumpe lagi di laen post. Ding!

No comments:

Post a Comment