Sunday, January 23, 2011

Sindrom hari Isnin!

Ahh tidak hari Isnin datang lagi. Esok kene keje la plak. Dem. Malasnye guaaa! Grrr gua terbayang keje yg gua tinggalkan x siap Jumaat lepas. Cam kene buat balik je esok. X jadi2 design gua dari Jumaat aritu. Susah kot. Problem software plak lagi. Huhu malas beb. T T

Ade kemungkinan esok gua bz, ade org yg very2 penting nak melawat tempat keje gua kira2 dari Isnin sampai Rabu. Same2 la gua nantikan beliau dengan penuh penantian. Hahaha :DD



X pun, ade gua bantai tido jek kat depan workstation esok nanti. Haha xdela. Xde can pun nak tido. Kiri kanan gua org duk buat keje je gua pun xkan bleh tido pun dlm suasana sume tgh rajen kan. Hahah. :D BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua pun rase macam nak mem-bz-kan diri jek esok dan lusa neh. Xdela gua termenung ntah ke mana hala nanti kan. :)

Hahah okay geng. Gua ngantuk. Jumpe lagi di laen post! :))

No comments:

Post a Comment