Sunday, January 23, 2011

Haha gua kembali!

Hahaha terase berkurun gua x update blog gua neh. Hujung minggu neh gua abeskan mase dgn tido je. Haha x tapi x jugak. Ade je bende2 laen yg berfaedah gua buat. Kerja2 rumah sume2la. Gua x balik. Housemate2 gua sume balik. Tggal la gua sorg2 jg rumah. T T

Jadi utk menggembirakan gua sorg2 kat rumah ni gua angkat bende alah ni. Woofer baru beb. Xdela sunyi hari2 minggu gua. Hahaha. :D



So walaupun gua duk sorg2 2 hari ni, BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua dah pun re-arrange bilik gua. Haha lepas2 ni gua tido dlm bilik la pulak. Dah sebulan gua tido kat ruang tamu, asik xde mase je nak susun bilik. Yela hari2 balik keje penat, dahtu asal hujung minggu xpenah ade kat rumah. Haha. :D

Okay, tu je gua nak bagitau. Jumpe di laen post. Ding! :))

No comments:

Post a Comment