Thursday, January 13, 2011

Haram jadah. Gua bosan.

Apela yg gua nak buat malam ni. Bosan syial. Nak update blog ni pun gua x tau ape yg nak ditulis. Padahal banyak aje bende nak bahan petang td. Hahaha. Gua malas sebenarnye. Dah la malas, gua mcm xde perasaan pape pun ade jugak malam ni. Xtau ape bende yg menganggu gua.

Sejuk beb rumah ni,. Menggigil dah gua nih. Gua sejuk2 ni nanti selamba je gua layan tido x bangun2 nanti. Hahah. Xnak bangun2 ape jadah esok keje lagi lah ngok. Dasar pemalas!

Hm hm gua pun xtau ape lanc*u yang buat gua jd macam ni malam ni. BUT ON THE BRIGHTS SIDE, gua ingat baik gua tido je lagi bagus. :P


.....zzzzzZZZZZzzzzzZZZZZ.....


p/s: Gua tido2 kucing je dulu kot. Japgi gua rajin gua bangun balik. Kalau x, sampai ke pagi esok pun xpe. Xdehal. See u in next post. :0

No comments:

Post a Comment