Friday, January 28, 2011

Gua balik kejap!

Agak2 la kan, bile MRR2 nak lengang sikit? Gua nak balik Seremban kejap ni. Nak switch kete ke moto. Ahad gua ade konvoi naik Bukit Fraser. Huahuahua. :D Hm hm tapi mcm banyak je bende nak kene buat kat moto gua tu pagi esok. Hm sikit2 jela kot. Mcm x larat pulak nak service sume. Lepas konvoi ade 3 hari je utk gua gi keje ngan moto before cuti Chinese New Year. Pastu berbalik kpada kete blk la kan. X larat gua nak jg moto gua kat sini. Takut hilang. Huhuhu. :)



Haih lame rasenye x travel jauh dgn moto. Boleh harap lagi ke ntah gua nih. Haha xpe adik gua boleh je ritu xkan gua x boleh plak kan. Hahah. BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua dari pagi td x sabar nak tunggu hari konvoi. Lepas plan punye plan. Last2 gua decide nak balik jugak amik moto.

Ngan moto sendiri lgi best kan? Hahah. So kite jumpela lagi lepas gua turun Bukit Fraser nanti ek. Ecece xdela! Lambat lagi! 2 hari lagi. Hehehe. Gua gerak dulu! :DD

p/s: X sabar beb! XD

No comments:

Post a Comment