Sunday, January 2, 2011

Gua menunggu hari esok.

Hm. Esok last cuti gua. Heaven syial gua cuti 4 hari. Hm hm untuk sebab2 yg x diketahui, gua seperti tidak sabar menunggu hari esok. Entah ape la gua nak buat esok kan. Gua pun x tau. Bukan xtau lah. Rahsia sbnrnye. Heheh. Hari ni je dah 2 kali gua melompat sampai ke bumbung. Tu dia. Excited pnye pasal. :D

Evrything gua prepare. Kereta, minyak, duit, kad ape sume. Err. belum prepare lg sbnrnye. Tapi jap lagi la kot. Suke tangguh. Dem2. Hahah. Hm bende ni sbnarnye mcm mission impossible pun ade. Tapi gua buat keras dan cuba nasib gua. Kalau x cuba skang bile lagi. Yang ni baru betul xleh tangguh2. Kalau x putih mata gua nanti. :DD



Mood gua satu hari ni baek gle. Bangun2 pagi je dpt news yg agak menarik. Terus buat gua tersenyum. Dengan murah hati nye sape yg mintak belanja gua belanja aje terus. Terutama family. Hehehe. Tgh senang hati kan. Biasela. :P

Buat geng2 serumah sume, gua balik lambat sikit esok. Diharap lu org sume boleh pegi shopping esok dan beli je ape barang nak beli untuk disumbat dalam rumah kte tanpa bertanya pandangan gua. Gua x kesah brape2 pun. Nanti lu org claim je lah ngan gua ok. Jangan berbunge2 dahla. Okeh beres. Gua boleh travel senang hati esok. :))

Okay gua gerak dulu. Semoga berjumpa lg di laen post. Enjoy the rest of the day! :)

No comments:

Post a Comment