Wednesday, January 5, 2011

Haih. X larat lagi.

Hari2 letih. Hari2 mcm x larat. Hari2 mcm nak tdo awl. Tapi x buleh. Sebab. Baju x iron lg. Blog x update lg. Luahan hati seorg pemalas. Jgn dilayan. Hahah. :DD

Haih boring jugak kalau xde org yg nak greet gua kat Facebook malam nih. Kerasnye laa. Ape mau buat ntah. Sume mcm malas. Tapi gua macam nak merapu dulu kat blog gua. Hahah. Mcm ape je blog gua neh. Crap. Crappy. Crappy, crappy, crappy. XD




Gua ni sbnrnye ade mixed feelings ni malam ni. Tapi x larat plak nak melayan feeling ni. Huhu. Esok aje la gua layan perasaan gua ni. Huhu. Bile perasaan bercampur2, badan pun x mampu nak melayannye. Elok2 sihat siang tadi terus jd x sihat bila malamnye. BUT ON THE BRIGHT SIDE, boleh tido awal. Yay! :DD

Selamat malam~! ..............zzzZZZZZzzzZZZZZ

- Tidur-tidur kucing - ;P

No comments:

Post a Comment