Monday, January 31, 2011

Sambungan XPDC basah bersama.

Geng, gua dah dpt gambar2 sume drpd member gua. Post kali ni gua nak upload gmbar2 cambest sepanjang XPDC bermotor gua dan geng2 gua naek dan turun Bukit Fraser. Xdela ape sangat pun. Tapi enjoy jela okay. :))

 Tayar gua pancit. $%^%&&*!


 Degil. Nak pegi jugak. Ready nak gerak.


Breakfast, smentara tggu moto gua siap. 


Curi2 skodeng. Snap terus. Xleh belah :D.


Moto kasi rehat kejap. Sebijik lagi hilang mane tah.


Hahah. Muke x reti nak penat.


7 sahabat. 7 jahanam.


Tgh2 hujan pun nak amik gambar gak. Xnak kalah.


Sebelum balik. Hujan tetap x benti2.


Ready nak balik. Gamble je redah hujan.


Hahah. suke plak tgk gambar sblum balik kat atas neh. Bkan ape. Rase2 mcm x smpai 10 minit lepas gmbar ni ditangkap, moto gua, dgn gua2 sekali ke longkang. Jatuh beb. Licin gile. Gua bantai turun laju2. Nasib baek x ke gaung. Kalau x, inalillah. :)

Ni la sikit2 gmbar gua ngan member gua dlm XPDC neh. Nak tgk banyak lagi, checkout Facebook gua. Nak LAGI banyak lagi, lu org tgk kat laptop gua je terus. OK? Hahaha :D Penat gile XPDC nih. 7 jam maen hujan sepanjang2 jalan. BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua dan member2 gua sangat puas hati. Terasa persahabatan semakin erat. 

Okaylah geng. Gua da ngantuk, tido dulu geng. Selamat2! :))

No comments:

Post a Comment