Saturday, March 19, 2011

Bertanya tentang cuaca.

Geng, tak mcm bongek ke bertanya tentang cuaca hari ni sedangkan cuaca hari esok yg gua nak tau. sebenarnye? Hahahah. Mungkin ade bongeknye, mungkin ade jugak logiknye. Huhuhu. :P

Hahah tadi gua tanye kwn gua sorg nih, tentang cuaca di Rawang mcmane memandangkan gua berada di Seremban skang ni. Esok mungkin gua nak balik smula ke Rawang dgn moto gua. Tapi kalau hujan sepanjang jalan mmg bertabah je lah gua nanti kan?

So gua tanye lah cuaca hujan ke tak. Die pun jwb hujan main2 je. Die ingt gua nak balik Rawang hari ni ke, ape ke, sbb tibe2 gua tanya psl cuaca di sepanjang2 jalan ke Rawang. Gua pun ckp la xde, gua tanye sbb nak tau cuaca esok je, sbb esok baru gua nak balik. Hee.

Sekali kene gelak gua dgn kwn gua yg sorg tuh. Siot je. Hahahah. Alaaa. Mane la tau cuaca  hari esok berkadar terus dgn cuaca hari ni ke. Kan, kan? :D

Hujan je ni! Rafff raff raff!


BUT ON THE BRIGHT SIDE, mungkin jugak x jadi gua balik dgn moto gua. Mak gua pulak tibe2 x bagi gua balik2 jauh2 dgn moto, hujan katenye. Xpelah, gua menurut je. Tapi dalam hati kering gua nih rase mcm nak bwk moto. Mcm nak tukar selera la plak. Nak berlawan dgn Haziq yg sorg lg dlm office gua tuh, alaa yg budak baru tuh. Huhuhu. :P

Okay2 geng. Termerapu lebih pulak. Hari ni gua tertido lebih mcm beruang kutub dah, so inilah jadinye. Gua x mintak pun jadi sebegini rupe. Penat terlebih agaknye on weekdays. Hehehe. ))

Okeh geng. Semoga berjumpa lagi di lain post, esok ke, lusa ke. Jgn risau, gua sentiasa update blog gua nih hari2. Heee.

p/s: Terasa rugi jadi seorg manusia hari ni. X guna keje tido je. Trimas kwn tuh, sebab gelakkan gua je hari ni. Huhu.

2 comments: