Wednesday, March 16, 2011

STFU noob!

Geng, hari ni gua nak kasi kluar sikit emosi-roller-coaster gua kat blog nih. Utk mereka2 yg tertentu yg telah membuat gua rase sedikit terganggu sejak kebelakangan ni, ingin gua ucapkan di sini, STFU, noob! Hahahaha! :DD

Hee xtau ke ape bendenye tu geng? Meh sini gua kasi shout sikit. Kpd mereka2 yg tertentu yg keje nak buat gua rase annoyed je selama ni, SHUT THE F*CK UP, NOOB!! Geram syial gua ni. Xtau nak ckp mcmane dah sampai gua diam je. X reti2, yg lue tu pun satu keje nak 'up' je drpd org lain kenape ah syial? Gua dah muak dah dgn perangai lue! Lemak!

Amik kau!


Hahah. Geram gua, nak pijak2 je rasenye. Tapi bak kate kwn gua sorg lagi, be professional beb, xper, biase la tu. Hahaha yer sbb biasela maka gua tahan je. Kalau sampai gua x tertahan lg dah nnti mmg gua tayang tapak kasut gua je nnti kat lue kan? Manis tu beb.

BUT ON THE BRIGHT SIDE, malam ni gua bakal melepaskan geram utk hal2 kerja hari ni dgn futsal! Yeah malam ni senior vs junior lagi. Hahah. X sabar nak membelasah dorg mcm 2 mggu lepas!

Okay geng, gua nak gerak dulu, nak pegi amik org kat KTM Rawang. :)) Jumpe lagi di lain post, next time! Selamat!

p/s: Gua dan bola, x dpt dipisahkan. Bagai air yg dicincang xkan putus. Bagai aur dgn tebing! XD

No comments:

Post a Comment