Saturday, March 5, 2011

Full-house Saturday!

Perghh hari ni gua bejalan, melepak dari pagi smpai ke senja. Ni balik rumah kejap sbb nak update blog. Lepasni nak kua balik, nak cari kot ade mane2 kedai western food n sentap mknan sambil tgk EPL match. Arsenal vs Sunderland ke. Layan gak. Hahaha. :D

Active semacam kan? Hahaha ini la diri gua. Memang x boleh kalau ber-weekend di rumah je. Mesti nak merewang2, merayau2. Kalau kat rumah mak ayah gua xpela gua nak lepak, tido je, tgk TV ke ape ke. Kalau kat rumah sewa ni, no way bro. Mati keras gua. Hahah.

So perjalanan hari ni bermula di kaki Bukit Fraser, gua dan member2 gua buat bbq skit kat air terjun bwh tu,  mandi2, terjun2, lipat2, tendang-menendang dalam air, bertapa atas batu, melompat2 atas angin, sume2 ade. Lepas tu baru la naek ke Bukit Fraser, merayau2, bergambar2, n berlumba2 turun balik. Hahaha. XD

Tapi bende paling x best sepanjang2 jalan tadi, gua semacam nak termuntah melayan corner turun dan naik Bukit Fraser tadi. Perghh, loya anak tekak gua. Padahal gua yg drive. Gua plak yg nak termuntah skali dgn member2 yg duk kat blkg tu. :))

Bluuuweekkkk! Muntah, muntah. X0


BUT ON THE BRIGHT SIDE, skali lagi, trip beramai2, 2-3 bijik keter macam ni mmg fun gile. Nak2 ade ketua xpdc kepala gila dan sentiasa huru-hara dibuatnye gua dan yg laen2. Lue mmg terbaek lah bro Mohammad Fairuz. Laen kali buat lagi. X cukup nafas gua dan yg laen2 gelak tadi. Hahah. :D

Okaylah geng, gua nak gerak gi cari makan n tgk bola. Semoga berjumpe lagi di laen post. Kalau ade mase nanti gua upload sikit2 gambar2nye. Okay? Gerak dulu!

p/s: Hari ni berjalan2 x ingat penat, esok tido2 x ingat nak bangun! XD

No comments:

Post a Comment