Wednesday, March 2, 2011

Merungut sikit2.

Hari2 balik kerja lemau, penat, mengantuk, x larat buat ape, tido awal, bangun2 mengantuk lagi, tido x puas, siap2 gi kerja, breakfast kat tmpat kerja, lpas breakfast brtambah2 mengantuk, nak tido x boleh, mengadap laptop 24 jam, kat tmpat kerja, kat rumah. Huh, huh. Tarik nafas jap. :0

Hahaha geram gua nak merungut2 kat blog gua neh. Hari2 gua buat bende yg same pastu dapat penat yg same banyak. Kerja gua mengadap laptop, siapkan design, xleh buat kejap gua ajak member bersembang, pastu sambung buat balik, n merapu2 sampai abis waktu kerja. Balik kerja gua open laptop gua, online, sampai ke tghmalam. Geram sebab terputus hubungan dgn dunia luar di tempat kerja. Grrr.

Pergh gua ckp lue hidup gua dgn laptop je. Mane x pening jadinye gua neh. Mak gua pun buleh bising jadinye bile gua balik rumah. Hahahaha. :DD

Haih. Bile nak dpt project nih gua dah tggu lame dah ni. Gua penat hari2 buat bende same. Huhuhu. Siap ade yg kene buat balik lagi. Huhuuu.

Gua lemau. Biskut pun x lemau mcm gua. T T


BUT ON THE BRIGHT SIDE, okay, gua dah lega, saje je merungut, nak pergi menguruskan diri kejap. Pkul 10 sambung online. Hahaha!

Ehh. X abis lagi geram. Weyyy give me a break lah!! Xpe hujung bulan ni cuti 4 hari. Hahaha. Okay, semoga berjumpa lagi di laen post. Wassalam. :))

p/s: Hidup sungguh tension geng, ape mau buat? T T

No comments:

Post a Comment