Tuesday, March 1, 2011

Blog2 bola pilihan gua.

Okay, pendek je kot post gua yg neh. Hehe gua nak promote sikit blog2 bola sepak yg cambest utk geng sume bace, terutama bg peminat2 bola sepak seluruh Malaysia, x pun dunia. Hahaha. :D

Sejak 2 tahun lepas, blog bola yg paling best bagi gua, ialah Sokernet. Blog ni dah gua bace sejak gua belum pun menjadi seorg blogger-boy lagi, dari zaman gua belajar. Hahaha. Check it out, die punye link: http://sokernet.blogspot.com/.

Ni petikan drpd latest entry blog Sokernet:

Kegagalan Persatuan Bolasepak England untuk menghukum Wayne "Grandma Fucker" Rooney kerana menyiku pemain Wigan James Mccarthy sabtu lalu memaksa Chelsea untuk mendapat kebenaran khas FIFA untuk memakai helmet untuk perlawanan pagi esok. Menurut pengurus pasukan the Blues Carlo Ancelloti;

"Saya risau ada pemain bernilai jutaan pound sterling Chelsea yang bakal tercedera kerana Rooney ada license to elbow sejak kebelakangan ini. Pihak FIFA membenarkan Chelsea menggunakan helmet dalam perlawanan menentang United kerana sebelum ini mereka membenarkan Petr Cech memakai helmet ragbi. FIFA merasakan pemakaian helmet untuk semua pemain bola adalah wajib bila Ronney disahkan akan bermain."


Pastu blog yg ni plak, Sokerleaks. Ntah kenapa nama blog ni seakan2 sama dgn Sokernet. Mungkin pemilik yg sama entah gua pun xtau. Gua baru mggu lepas follow blog ni. Cool jugak. Ni haa link die: http://sokerleaks.blogspot.com/.

Ni plak latest entry drpd Sokerleaks:

Welcome To The Gunners Parade - Deus ft. Orih.

When I was, a young boy.
 my father took me into the mamak.
we watch a soccer match together.
my father said,
 if you choose the team that "sudah lama tak pegang cup",
you are loser.

then, i was realised,
that the team was :

Auksenal de Gannes. 

"once gooners, forever gooners." - Brader Leplep/areleaf-Sokerleaks


Okay yg ni plak blog bola yg mungkin tgh baru nak naik, Metro Bola Sep@k, tapi pangkat2 rebung lagi la kirenye sbb blog ni baru buat. Blog gua ni pun lg lame bai. Hahaha. Atas permintaan pemilik blog nih, ni die gua nak promote sikit. Harap2 lu update slalu lah bro. Gua dah siap promote nih. Hahah, ni link lu bro: http://metrobolasepak.blogspot.com/.

Latest entry blog Metro Bola Sep@k ni xnak lah gua ceritakan kat sini. Ade plak die gi cite kekalahan team gua Liverpool Ahad malam lepas. Hahah. Cukup, cukup, sedih bai!

Derrrr....


Okay, dah terlebih panjang lah plak entry gua kali ni. Kate pendek je tadi. Hahaha. Okaylah geng gua dah  lemau nih. Mengantuk gila2. Gua mau tido dulu lah geng. 

BUT ON THE BRIGHT SIDE, semoga berjumpa lagi dgn gua di laen post. Selamat malam! :))

p/s: .....?? .....zzzzzZZZZZ .....?? Tido jap! Chelsea vs Man Utd lepas ni!! XD

No comments:

Post a Comment