Sunday, March 20, 2011

Dunia sudah x betul!

Haa-yoh. Ape sudah jadi ntah dgn dunia ni. Negara Y yg menimbulkan huru-hara sebelum ni sudah pun kene serang dengan negara X. Negara Z pulak x habis2 bergelut nak counter-measure masalah reaktor nuklear dorg. Fuh2. Negara gua dah la kat tgh2 ni haa. Jgn la ade tempias ke ape ke. Kat mane gua nak kawin nanti. Hahaha. :P

Haih negara X, ape pasal laa lue suke masuk campur hal negara lain ek? Kalau buleh jadi makin aman xpe, ni tak, makin huru-hara dibuatnye. Gua bersimpati dgn rakyat2 negara Y, diktator lue org yg buat semak, lue org plak yg skang duk kuar masuk hospital je kene serangan udara. Huuu.

Kalau berterusan mcmni geng, mari bersedia dgn ilmu2 pahlawan Jedi! Siap dgn lightsaber lagi! Boleh capai lightsaber dgn kuasa minda je. Pergh. Gile cool! Hahaha!

Bzzzzt-zunggggggg! (bunyi lightsaber, kot) :D


BUT ON THE BRIGHT SIDE, geng, nasib baik la negara kite ni, (hm hm nak bg label huruf ape ntah), Okay, negara M kite ni gua rase masih stabil, susah nak timbul kekecohan mcm kat seberang sane, (harap-harapnye), so selagi boleh nak elakkan perang2 ni sume, paling busuk pun, main boikot2 je. Hahahah! :DD

Okaylah geng, saje merapu malam nih, yelah esok dah Isnin geng. Kene kerja balik. Hm, mood malas gua berlegar2 dlm kepala gua nih. Hahah. Okeh gua nak gerak dulu, mau layan mood. Yay.

p/s: Ape mau buat nih geng, bantai tido jek sampai pagi? Hahah. Terbaek. :D

No comments:

Post a Comment