Thursday, March 24, 2011

Fatin Liyana's dream guy.

Helo geng, gua rase lue org sume mesti kenal dgn Fatin Liyana kan? Alaa, blogger-girl yg femes tu. Sape x kenal. Dahla cun, putih macam dinding, bakal doktor pulak tuh. Sume lelaki mcm gua teridam2 nak bertemankan Fatin Liyana dlm hdup dorg. Hahah dalam mimpi lue lah bro. Tak dapatnye, tak payah la nak berangan. Hahaha. :DD

Dalam post cik Fatin ni hari ni, die ade mengulas pasal ciri2 dream guy die. Fuh2 berdebar2 dan gelabah lebih pulak tetibe. Takpe2 jom kite check em out yeah!

#1 Lelaki dengan suit.
#2 Lelaki yg pergi berjogging.
#3 Lelaki yg membeli barang2 dapur.
#4 Lelaki yg mencuci muka.
#5 Lelaki yg boleh pegang anak sendiri.
#6 Lelaki yg boleh jadi imam.

Hahah, drpd keenam2 ciri nih, gua rase gua lulus 4 atau 5 jek. Hehehe. Ciri yg pertama tu sgt2 bukan gua. Gua mmg x suke berpakaian formal. Gua hanya gemar berpakaian simple plain t-shirt dgn seasoned jeans, macam vocalist kumpulan Nickelback sewaktu ketika beliau berambut seperti singa dulu.

Ciri yg ke-2, ke-3, n ke-4 tu agak menunjukkan diri gua sikit2 yg mementingkan fitness selain mempunyai ciri2 particular dan cerewet mcm perempuan nak beli barang dapur. Hahahah. Muka gua pulak mmg gua cuci. Takde jerawat pun baq ang!

Haa ciri ke-5 plak agak menarik, sejak kebelakangan ni gua selalu terasa mcm nak pegang anak sendiri. Kwn2 gua kate gua mmg dah kene kawin ni kalau dah fikir mcmni. Okay gua bersetuju. Tapi bukan gua x nak kawin geng, calon je yg xde. Heeee. :P

Ciri ke-6 gua x berapa nak ulas sgt sebab nnti geng2 gua bahan gua plak kate gua perasan terlebih. Mampus gua kalau dorg bace bende yg gua tulis ni. Hahahaha. Okay2 kite skip je. :)





Fatin Liyana,oh Fatin Liyana. :))


BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua citer2 pasal Fatin Liyana ni bukannye gua nak kat die pun. Gua kagum dgn kecantikan die, x gua nafikan. Cayaq gua tgk owh. Tapi gua sebenarnye mencari seorg guru bahasa Inggeris sebagai calon isteri. :)

Buat cik Fatin, gua harap cik Fatin jumpe lelaki idaman cik Fatin tu. Gua ni x layak pun. Sorila sekali sekala berangan. Huhuhu.

Okay geng gua nak gerak dulu. Ade game futsal japgi. Dan kepada geng2 kat luar sana yg ade ciri2 idaman Fatin Liyana seperti di atas, sile2 lah masuk line cik Fatin Liyana ni. Gua support lue org sume dari belakang. After all budak Fatin ni sekampung dgn gua. Seremban 2 beb! HAHAHA :D

p/s: Cikgu BI, cikgu BI. Manelah cikgu BI gua. Hahaha.

1 comment: