Wednesday, March 23, 2011

MotoGP 2!

Geng, tetibe gua rase mcm nak main balik MotoGP 2, game yg dah cukup2 boleh dikategorikan sebagai oldies nih. Alahai tido lambat laa gua nmpak gayanya malam ni. Baru je lepas install ni haa. Esok kompem gua tersengguk2 depan workstation punye. Yay, terbaek lah geng!

Game nih memang best baq ang! Layan gile main superbike atas circuit yg x macam nak susah plak kan. Tibe2 teringat zaman2 gua minat moto2 besar ni dulu. Skang dah kurang dah. Tak bape dah, (Ayat org dah ade kete). Hahaha. :DD

Game nih mempunyai 16 litar rasmi, satu litar training, termasuk litar Suzuka, Jerez dan Sepang. Game ni jgak ade 22 official racers MotoGP berdasarkan season MotoGP tahun 2002.

BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua xnak citer banyak sbb dah x sabar nak start main. Lue org bleh tgk sndiri gmbar2 preview game MotoGP 2 ni kat bawah. Hehehe. Enjoy!


Carlos Checa melayan lap.


Fuh, siap dgn accident effects!


V Rossi. Eh, macam kenal litar ni. Sepang bro! Hehehe.


Haha ini gaya willie. Jgn buat selalu, nanti jatuh. :P


Berlumba ramai2. Siap bleh multiplayer tu geng. Jom main!


Okay tu jer kot yg gua nak share kat sini. Nak dapat feel lebih mendalam lagi, sila lah download dan install kat pc masing2 okeh? Game ni jgak agak sesuai utk pc2 yg x bape nak ckup spec tuh. Gua x tipu lue geng. Ringan je game ni, xder hal lah stakat nak install n main x berenti2. Heheh. :P

Gua nak gerak dulu, nak sambung main MotoGP 2. Hahah. Lame x main, excited terlebih! Vroom vroom, vroooooooooooooom!

p/s: Gua atas moto nih geng, jumpe lagi di lain post! :DDD

No comments:

Post a Comment