Tuesday, February 15, 2011

Ape gua buat cuti sehari.

Ahaha gua baru balik. Melepak ngan member2 gua ntah ke mana hala ntah hari ni. BUT ON THE BRIGHT SIDE, matlamat utama gua ngan member2 gua turun KL hari ni tercapai, dgn penuh jayanye. Hahaha. Ayam golek Pantai Dalam beb! Ayam, ayam. Lepas sekor2 kene golek. Rakus sunggu si pemakan. Hahaha. :D

Malam tadi dah la tido lambat. Bangun plak awal. Err. X awal mane la sebelum tghari jugak. Best siot tido cuti2 ni. X dapat gua nak tahan godaan drpd tilam2 n bantal2 gua. Siot je. So skang dah smpai rumah ni tilam2 n bantal2 gua memanggil2 balik tu. Haih. Sabar2 geng. Tunggu gua mandi ape sume dulu. Pastu baru ajak gua tido ok.Hahah mereng brckap ngan bnde x hidup. :P

Tapi mmg penat lah geng hari ni. Ade jugak yg tersungkur di meje pejabat esok nanti ni kan? Hahaha. Gua dah tau dah muke sape yg tido esok kat Styling Studio. :DD

......zzzZZZ


Haha penat gua ni da same macam penat menangkap ayam la plak. Hish. X sabar nak tido neh. Esok keje la pulak. Ok2. Gua nak mandi dulu. Pastu tido, yay!

p/s: Selamat kembali bekerja, terutama kpda yg amik annual leave straight dari Isnin tu. :)

No comments:

Post a Comment