Monday, February 21, 2011

Peraturan2 dunia.

Jika kebanyakan perempuan inginkan lelaki yg lebih baik drpd mereka,
Maka gua tdak layak utk kebanyakan perempuan itu.
Gua bukan seorg yg baik, seperti yg disangkakan.

Jika kebanyakan perempuan inginkan lelaki yg diharap dpt membimbing mereka,
Maka gua tdak layak utk kebanyakan perempuan itu.
Gua bukan seorg yg layak membimbing, seperti yg disangkakan.

Jika kebanyakan perempuan inginkan lelaki senang supaya senang hidup mereka,
Maka gua tidak layak utk kebanyakan perempuan itu.
Gua bukan di kalangan org yg senang, seperti yg disangkakan.

Jika setiap lelaki yg baik akan turut mendapat perempuan yg baik dan sebaliknya,
Maka gua lebih rela tidak mendapat sesiapa, selain gadis yg gua tunggu itu.
Gua bukan seorg yg terlalu mudah jatuh cinta, seperti yg disangkakan.

Haih....


Kalau betul macamni lah rule die, dunia ini seperti tdak adil pada gua, dan yg lain2 seperti gua. Gua jgak suatu hari nanti mau berubah, sama seperti yg lain, dan tetap inginkan yg terbaik utk diri masing2. Gua jgak kesian kalau ade lelaki yg baik tapi x dpt perempuan yg baik. Bak kata kawan gua. Tapi ape gua boleh buat. Hm hm nasib. :(

BUT ON THE BRIGHT SIDE, pasti semua ni telah ditetapkan TUHAN dan ada hikmahnya setiap kejadian. Gua doakan yg terbaik utk geng sume dan jgak diri gua sendiri. Semoga berbahagia di dunia, akhirat. Amin. T T

p/s: Semoga berjumpa lg di lain post. Sori gua emotional ini malam. :)

2 comments: