Sunday, February 13, 2011

Byk masalah, tapi masih dalam birthday mood!

Hari ni hari Ahad. Gua mcm biasa, masih di rumah parents, di Seremban. Tapi baru hari ni dpt online. Setelah berhari2 tanpa pengetahuan gua kat rumah gua ni ade problem connection line rumah dan internet. So nak buat macamane x dpt online gua tido aje lah 2 hari ni. HAHAHA :D

Tapi semalam gua ade call TM n citela masalah line rumah gua n dorg kate dlm tempoh 24 jam ok lah kot. So skang dah ok tapi bukanlah 24 jam seperti yg dikatakan. Biaselah ckp je berapi, buat berasap. Tapi xpelah malas nak marah lebih2. Sebab gua masih dalam mood birthday. Yela birthday gua dah lepas 2 hari lepas, tapi 2 hari akan datang, birthday mak gua pulak. :))

So semalam gua beli la one whole cake kat mane lagi kat Secret Recipe la n xtau nak bantai kek ape. FYI, gua bukan peminat kek2 or bende2 manis x ingat ni. Dulu kecik2 boleh la. Skang x larat beb. So gua roger kwn2 terdekat gua. Tanye kek ape yg plg x muak. Jwpn dorg sume hampir same je. Gua tanye plak brader kat Secret Recipe tu. Jwpn same gak. So here it was. Birthday cake utk mak gua. :)

Sgt bermakna sebab the first birthday cake gua beli sndiri utk mak gua. :))


Walaupun ade lagi 2 hari nak 15 Feb, xpela gua amik kesempatan cuti hujung minggu ni utk birthday mak gua. Mmg ini pun tujuan gua balik sbnarnye. Bukan sebab birthday gua Jumaat lepas. Haha owh ye kek tu pun xde pun tulis Happy Birthday gua ke ape ke tapi "Happy Birthday Ibu." Selamat ulang tahun ke 53. Semoga panjang umur dan murah rezeki. :P

BUT ON THE BRIGHT SIDE, bile gua berjaya nanti gua nak jugak mak ayah gua tgk gua nanti. Hehehe. Semoga selamat selalu gua ucapkan. Owh n gua jugak wakilkan utk adik2 gua sndiri yg masih tgh belajar.

Okay geng, gua nak beralih ke next post! Bzzzzt~!

p/s: Kepada sesiape juge yg menyambut hari lahir di bulan Feb ni gua ucapkan Selamat menyambut ulang tahun hari lahir, di mane saje anda berada, okay! XD

No comments:

Post a Comment