Monday, February 28, 2011

Februari.

Haih geng. Hari ni dah 28 haribulan. Februari dah semakin hampir ke penghujungnya. Banyak benda yg gua rasakan special sepanjang bulan Februari, setiap tahun. :)

Gua dilahirkan pada bulan Februari, hampir2 nak berkongsi tarikh yg sama dgn ibu gua, tapi sayang. gua mcm x tahan nak sgt kuar awal 4 hari drpd ulang tahun bday ibu gua yg ke-30, 23 tahun yg lalu. Hahaha. Gua jugak perasan, kebanyakan gadis2 yg gua 'try', banyak yg lahir sekitar bulan Februari, n mostly mereka yg berbintang Pisces. Mungkin gua agak menyenangi golongan Pieces nih.

Tak pun, agaknye geng2 Aquarius macam gua neh sememangnye serasi dgn geng2 Pieces. So geng2 Pieces kat luar sana, sudilah terima cinta gua ni walaupun hanya segenggam cinta yg gua akan dapat in return. Gua x kisah beb. Huhuhu. :P

Hm hm gadis2 yg gua 'try' sebelum ni, lahir pada 21st, 24th, n 26th Feb respectively. Gua pun xtau apekah ini sume hanya kebetulan. Nak kata kebetulan, dah 3 kali berturut2 dalam masa beberapa tahun sedangkan gua jarang sekali mengkaji selidik tarikh lahir dorg sebelum gua kenal dorg. :]

Hm hm.


Tapi malangnye xde sorg pun drpd dorg ni yg melekat dgn gua. Hahaha. Biarlah. BUT ON THE BRIGHT SIDE, mungkin gua boleh kasi focus utk bende2 yg laen pulak mcm kerja ke, family ke atau ape2 lah yg cambest utk buat gua terus bz. :)

Sehubungan dgn itu gua harap gua dpt jalani kehidupan gua selepas bulan Februari 2011 ni seperti biasa, cuma dgn stress yg harap2nye dpt lah berkurang sikit. Hehe. Okay geng. Gua nak gerak dulu. Layan movie ke ym ke ok gak time2 camni. Jumpe lagi di laen post!

p/s: So long, FEBRUARY, welcome MARCH!. :))

No comments:

Post a Comment