Friday, February 18, 2011

Yay, weekend!!

Hahaha hujung minggu datang lagi geng. Terasa sekejap pulak hari2 bekerja gua. ^^ Mane x nye, hampir setiap hari bende yg same je gua buat dari pagi smpai ke petang. Hehehe. Tpi xpela. Hm hm ape ek gua nak buat malam ni, esok dan ahad? Hahaha. Masih dalam perancangan. :) Heeee.

Ntah ape la yg akan gua buat esok lusa nanti kan. Tapi setakat ni la kan, ape yg terngiang2 di fikiran gua, aktiviti utama gua untuk hujung minggu kali ni, adalah...... TIDO! :P

Tarik selimut sampai tghari la beb ape ke lagi! :D


Hahaha cam kejam sangat je bunyinye tido xnak bangun2. Xdelah. Xkan la kot. Rugi je gua jadi manusia nanti asik tido je. Hm hm, esok, gua ingat gua nak bangun awal, susun2 balik bilik gua yg bersepah2 neh. Tukar meja duk sane, tilam duk sini, bla3. Tu pun, kalau mood rajin gua datang lah okay geng. Hahaha! Xpun, gua cari geng nak ajak berjalan. Tapi mcm xde duit, pokai. Haha kite tgk nanti camne die pnye pegi. Senang cite gua mmg suke lah bile tibenye weekend neh. Macam2 syial gua buleh buat. Hahaha. :DD

BUT ON THE BRIGHT SIDE, x semestinye cuti hujung minggu gua perlu diisi semata2 dengan aktiviti2, gua jgak leh amik masa ni utk tenangkan fikiran skit kat tumah ni setelah berhempas pulas, berminggu2 menyiapkan keje yg semacam xnak siap2 tuh. Huhuhu.

Okay geng, gua gerak dulu. Nak landin2 jap. Tp x tido lg kot. Relax la. Kate esok cuti. Hehehe. Okay, jumpe korg dlm next post! Sayonara apertura! :))

p/s: Minggu ni gua x balik Seremban, gua stay Rawang. Pokai suda beb. :)

No comments:

Post a Comment