Thursday, February 10, 2011

Geng, jom futsal!

Huhh. Letih betul hari2 balik keje buat bende yg same, makan bende yg same, dan tido pada waktu yg same. Malam ni gua nak kasi ubah sikit sume2 kekusutan neh. So geng, mulai minggu ni, rutin setiap malam yg esoknye adelah hari Jumaat adelah..... Futsal! :DD

Hahah gua dah lame tinggalkan career futsal gua sejak gua training kat Cyberjaya smpai lah keje kat Rawang neh. So ni lah masenye, gua dan geng2 gua sambung balik career futsal masing2. X kisah penat beb. Wuu-huu!

Jom bola!


Yelaa mmg la balik2 nanti penat kan. BUT ON THE BRIGHT SIDE, esok dah hari jumaat beb! Time rehat cukup lame, leh bantai tido! Err. Tido time khutbah pun cam layan jgak. Haha. Eheh xleh2. Hm hm then balik keje terus gua shoot balik Seremban! Celebrate bday ngan mak gua beb. :)) Oh ye, singgah Secret Recipe dulu kot. Hahaha.

Okeh, japgi gua nak gerak. Gua mintak diri dulu. Mau mandi n shaving. Jom, follow gua berfutsal! Pastu leh la tido dgn lenanye smpai ke pagi. Yay!

p/s: Happy becoming bday utk diri gua esok! :)

No comments:

Post a Comment