Sunday, February 6, 2011

Malas sial nak balik!

Haih. Cuti dah nak abis. Esok start keje balik. Gua masih di Seremban. Malam ni jela gua balik. Sumpah malas. Dem2. Sekejap siot 4 hari. Macamane x sekejap. Hari pertama, tido. Hari kedua, tido n tghari blk kmpung n pickup adik gua kat UTP. Hari ketiga, di kampung, tido, bgun pgi kenduri, hantar adik gua balik UTP, bertekak dgn guard2 UTP. Hari keempat, tido, tido, tido. :D

So malam ni balik la gua ke Rawang. Gua tunggu ibu ayah gua balik baru gua gerak. Gua home alone beb satu hari. Dorg gi Kuantan. Gua bangun lambat. Tu yg x terikut tu. Malas je. Penat beb. So tggal la gua sorg2, xtau nak buat ape. Tido ajela. Dengan penuh kemalasan, baring2 tgk TV. Layan kucing. Manje pelik je time gua ade kat rumah. Asik nak bergesel2 je kat gua. Hahah. :DD



Hm hm. Last time gua dapat call, ibu ayah gua x kluar dari Pahang lagi. Masih dekat Bera. Jammed x ingt. Baru je kluar dari jam. Hahaha. Ntah pkul brape la gua nak balik ni. Xpela. Gua rase sesampai je di Rawang nanti terus gua bantai tido sampai ke esok pagi. :)

Aaaaah BUT ON THE BRIGHT SIDE, malam ni game best, Chelsea vs Liverpool. See u next post! :))

No comments:

Post a Comment