Friday, February 11, 2011

Hari ni bday gua. (^^,)

Hari ni bday gua. Byk plan gua mlm ni. Mule2 nak blk Seremban dulu. Hahaha. Gua sbnrnye mcm dah lambat ni. Balik rumah bujang nak cepat je tadi. Hon sana hon sini. Hahaha. :D Gua nak mandi dulu. Lepastu gua nak gerak terus. Jalan jammed beb. Xtau la pkul bape gua nak smpai. Bertumbuk jugak nak drive kat lane sndiri pun tadi. Hish.

Owh anyway, trimas kpada sume2 yg wish bday gua kat Facebook. Doa pnjg umur dan murah rezeki je ke? Mintak gua brtemu jodoh xde? BUT ON THE BRIGHT SIDE, trimas sebab ade jugak yg amik tahu psl bday gua. Hahaha. :DD

Happy bday to me, ngiaww2. :DD


Okeh la geng. Gua betul3 dah lambat. Gua nak mandi dulu. Lepas maghrib gua chow. Trimas skali lagi yeh. Gua terharu gile3 ah. X macam byk plak notification bday gua arini. Hehehe. :) Gerak dulu!

p/s: Sume comment sudah pun dibalas. Terima kasih. :)

No comments:

Post a Comment