Tuesday, February 8, 2011

Two steps behind.

Gua dpt rasekan, gua dah mula berubah, sikit-sikit. Mungkin, sebab die gua berubah. Tapi gua xnak jadikan die sebagai satu sebab kenape gua berubah. Gua nak anggap perubahan ni hanya untuk kebaikan gua sendiri, dan die hanyalah satu inspirasi untuk gua berubah. :)

Berubah kerana sorg manusia mmg, sgt2, x elok sbb bile2 mase je nanti gua bleh berubah jd x elok balik apabila gua jd hilang minat pada sorg manusia tu. So, gua rase, berubah, untuk diri gua. Haha apela yg gua merapu kat sini nih. T T

Dush2.


Gua nak ckp kat sini, gua nak amik satu, dua, tiga langkah ke belakang sikit, sebab semuanya nampak terlalu obvious. Mcm kate kawan gua, "Pls la jgn obvious sangat, seriously it doesn't work,". Bukan gua hilang minat, tapi gua nak back off a little bit, dan ambil mase untuk diri gua sendiri dulu. Org putih kate, "Take some time to chill,". :)

Kpada die yg jgak menasihati gua supaya jgn tunggu org yg jugak sedang menunggu, gua nak ckp, susah beb nak follow nasihat tu. Gua susah gile nak jumpe org lain. Dah hari2 teringat org yg sama je. BUT ON THE BRIGHT SIDE, jgn risau lah psl gua. Gua okay je. Study je elok2. Kalau ade rezeki, hujung tahun ni jumpe lagi. Tapi kalau awk masih sudi la. Okay?

Hm hm gua gerak dulu. Lame2 gua kat sini japgi meleleh plak gua. Hahaha. Okaylah geng, see u guys in next post. Selamat makan malam! :D

p/s: Whatever u do, I'll be two steps behind u. :))

2 comments: