Wednesday, February 2, 2011

Goodbye friend!

Hari ni hari last sorg daripada member2 group gua dkat company kitorg. Die dapat big offer drpd tempat laen. Dahla besar gajah offer, minat plak tu. Laju jek die decide. Hish dah kurang sorg. Cam sedih pun ade. Dem2. Betul lah gua mmg susah nak handle perpisahan. Xleh beb. T T

Member2 gua yg sorg ni mrpakan yg plg 'senior' dlm group engineer2 baru yg msuk skali dgn gua. Beliau jgak yg plg diplomatik antara kitorg, dan yg plg nmpak korporat. Hahah. Beliau jgak antara yg selalu jadi wakil kitorg deal dgn pihak2 tertentu kalau2 gaji lambat masuk ke ape ke. Huu. Lepasni terpaksalah kitorg pndai2 jg diri sndiri. T T

 Sebelah gua, yg belakang tudung pink tu, itulah die. :)


Tapi walau ape pun bro, kat mane pun lu keje, gua wish all the best bro. Gua harap lu x lupe kan geng2 kite yg masih di sini bersama2 gua. Haih. Sedih pulak gua rase. BUT ON THE BRIGHT SIDE, hidup perlu diteruskan walaupun x bersama hingga ke akhirnya. :) Lepasni tggal brape jela agaknye ek. Hm hm.

p/s: Adik2 lu yg single2 lagi kasi gua jaga ek. Menarik jugak jd adik ipar. Hahaha. :D Xdelah.

2 comments: