Sunday, February 20, 2011

Pergh. Setel.

Fuh2. Skang dah 2.53am. Gua baru lepas mandi. Haha. Baru lepas kemas n susun semula bilik gua. Huhuhu. Baru la nmpak luas sikit bilik gua. Ni lah namenye bilik dah tentu2nye kecik tapi tetap nak bagi nmpak mcm besar jugak. Hahaha. :D Penat geng!

BUT ON THE BRIGHT SIDE, sekali sekala gua tukar angin mcm ni, rase macam puas hati pulak. Hehe. Gua akhirnye dah boleh bersandar sambil online! Best siot!

Meja laptop gua yg ala2 jepun ni gua dah setting betul2 sebelah dinding n gua boleh sandar skali kat dinding ni. Hehe xdela terbongkok2 da. Sebelum ni sakit belakang gua. :))

Grrr. Tak ngantuk.


Huhu badan gua macam penat. Tapi mata gua ni x mengantuk plak lagi ni apehal pulak. Huhu. Esok dah la gua nak ajak housemate2 gua breakfast roti canai. Sekali gua pulak yg x bangun2 nanti kan. Hahaha. :DD Hm hm. Okaylah gang. Gua nak landing. Mane tau leh terpejam kan. Harap2nye. Hahaha. See u next post!

p/s: Ape sape2 nak ajak gua date x esok? Gua free je. Huhuhu. :P Selamat malam!

No comments:

Post a Comment