Saturday, February 19, 2011

Gua terlupa!

Argh. Camne gua boleh lupe. Hari ni due date payment P1 gua. Huhu. Bz sgt ke gua ni smpai bleh lupe. Skang dah pkul 11.37am. Gua baru bangun. Teragak2 nak bersiap n bergegas ke Maybank nak buat payment. Malas siot. Aaaa malasnye malasnye malasnye!

So gua nak post entry neh sebelum line P1 gua kene bar. Hahah. Alamatnye x menjadi lah cyber date gua. Sori byk2 okeh. Sumpah gua lupe. Hahaha. :D

Grrr. Malas, malas.


Adeh mcmane ni nak gi bayar ke xnak. Byk gile prosesnye utk gi bayar P1 neh. Nak kene bangun, mandi, turun bawah, start kete, bla3. Hahaha dasar pemalas. Hm hm BUT ON THE BRIGHT SIDE, payment P1 bulan ni RM69 je! Hahaha. Tapi tu lah. Entah cukup ke tidak duit dalam wallet gua tu ntah. :P

Okay lah gang. Gua ingat baek gua gi mandi dulu. Japgi marah lak housemate2 gua line internet putus. Hahaha. Diorang ni dgn gua2 skali mane leh hidup xde internet! Huhu. Ape2 nanti gua bgtau kat blog neh. Nak bangun! Huwaaarghhhhh!

p/s: Bermalas-malasan di hujung minggu amat2 tidak sihat. :))

2 comments:

  1. hahahaa gua da agak lu mn bleh bgun awl....
    brangan nk bgun awl konon.... piiiiraaaah!!!!

    ReplyDelete
  2. kahkahkah, biase la bujang. cuti plak tuh! :DD

    ReplyDelete