Wednesday, February 23, 2011

Khabar angin yg cambest utk Liverpool FC!

Helo geng. Gua terase macam lame je x update pasal team gua Liverpool kat blog neh. Okay, camni citenye. On the way gua balik rumah gua daripada kilang petang tadi. Gua dgr la MIX.fm punye info-updates, berita ape sume. Asik headline pasal Chelsea n Fernando Torres je sebelum ni sekali terdengar pasal Liverpool, n rumour yg mcm best je kali ni. Hahaha. :DD

Okay geng, walaupun bende ni khabar angin je, BUT ON THE BRIGHT SIDE, cube lu sume bayang kalau Ibrahim Afellay, player yg tgh nak naik skang ni, baru dibeli oleh Barcelona Januari lepas dgn 2.5 juta pound, tibe2 beraksi utk Liverpool musim depan??

Hahaha hakikatnye khabar angin ni la yg gua dgr kat MIX.fm petang tadi n skali gus trus bikin gua syiok + excited secara tibe2. Hahaha. Bkan ape, Liverpool mmg kene ade extra creativity in midfield dorg disebabkan Maxi Rodriguez dan Milan Jovanovic yg bolok semacam, tambah pulak dgn Steven Gerrard yg asik injured je. Tapi pada gua Ibrahim Afellay yg ala2 Rafael van der Vaart ni lah yg plg sesuai. :)

Ibrahim Afellay, FC Barcelona


Mungkin berhijrah, peluang kat Barca terhad.


Hahaha. Saje je gua nak highlight lebih2 sikit kat sini. Sebab gua mmg suke style of play Afellay ni. :)) Ibrahim Afellay ni boleh main attacking midfielder, n dua2 belah wing, sememangnye player yg versatile, cukup untuk menampung kelemahan Liverpool musim depan. 

So geng, walaupun hanya khabar angin, bende ni agak manis didengar oleh peminat2 setia Liverpool FC :) So harap King Kenny dan org2nye dpt pertimbangkan khidmat Afellay ni. Berbaloi beb!

Okay gua nak gerak dulu. Nak tgk movie sikit lah ini malam. Hehehe. Jangan lupe rematch Europa League Liverpool vs Sparta Prague malam esok! :D

p/s: Gua dah letak dua sub-woofer kat top corner blog gua. Haha enjoy!

No comments:

Post a Comment