Monday, February 14, 2011

Ape kene gua ni.

Haih gua pun xtau ape kene ngan gua sejak seminggu, 2 minggu nih. Emosi gua bagai roller coaster. Hahaha. Xde. Gua jeles la tgk org bercinta. Tgk member2 rapat gua brcinta ape sume. Gua nak jugak. Dah lame x merasa. Tapi tu la. Gua pun xtau. Masalah gua skang, org yg gua suke x suke gua balik. Bile ade org yg suke kat gua, gua pulak yg x suke die. Kalau mcmni geng. Bujang la gua smpai ke tua. :|

Hm hm teruk dah ni tahap kejelesan gua neh. Paling obvious ngan member gua yg sorg neh. Geram jugak gua dibuatnye. Kecik besar kecik besar je tu gua tgk die tu. Gua bubuh terus nanti baru senyap. Hish. Xde pasal gua pgi cari pasal plak. Hahaha. :D

Biar jelah kot dorg2 nih. Skang Tgh musim mengawan agaknye. Xpe2, mengawan dulu. Gua menyusul kemudian. Lambat sikit la tapinye. Hahaha. Hm hm semak gua. Tapi xpelah, BUT ON THE BRIGHT SIDE, esok cuti geng! Gua nak tido se-tido-tido nye esok! Hahaha. Kpada yg x cuti tu. Tolong lah jeles dgn gua nih okay! :D

Grrr.


Tu die tido. Layan geng! XD


Hahaha tapi xdela gua nak tido sehari suntuk pulak kan. Esok ade la tu plan2 gua. Bz beb cuti2 pun. Esok plan utama nak pegi tangkap ayam, pastu buat jadi ayam golek terus. Hahah xdelah. Hm datang esok ni nak makan ayam golek, kat Pantai Dalam! Hehehe.

So awek2 UM, mane yg ade tu turun2 la. Gua belanje. Ecece. Sile2. :)) Okay geng gua gerak dulu. Jumpe lagi dalam post hari esok. Selamat malam!

p/s: Kepada member gua yg terasa seperti yg kat atas tu, gua gurau semata2 lah geng. Xde apenye! :P

4 comments: