Friday, February 4, 2011

Travel itu hobi gua.

Happy holidays geng! Hm hm gua punye cuti ade lagi 3 hari. Esok gua akan travel ke Perak. Jumpe adik gua kat UTP n sedara mara sekitar Perak. Pastu ade mcm kenduri sikit.

So lepas Perak. Gua akan ke Kuantan, Pahang. Buat ape? Raye Cine lah geng. Hahah. Member2 gua ramai kat Kuantan. Macam menarik jugak kalau dapat lepak ngan dorg. Tapi x tau lagi. Sebab gua mungkin sekejap, balik hari, ataupun tido kat sana. Nanti gua tgk mcamane die punye pegi. :)

Esok gua gerak lepas solat Jumaat. Sepatutnye gua dah tido ni. Sbb esok macam2 gua nak buat. Nak basuh segala hidupan bergerak kat garage gua kat luar tu. Nak potong rumput. Repair moto sikit2. Haih banyak lagi. Tapi gua xleh tido lah. Gua pun  xtau ape gua fikir.



Hm hm xpelah. Lepas gua balik nanti jelah gua cite panjang sikit. BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua x sabar nak jumpe family gua. Hahah. See u next post geng! Selamat malam :))

p/s: Owh lupe nak bagitau. Travel jauh2 itu memang hobi gua! :D

No comments:

Post a Comment