Wednesday, February 16, 2011

Denggi besar-besaran.

Assalamualaikum geng. Hahah sopan pulak gua malam ni, x penah2 nak bg salam sblum ni. Hm hm gua nak ckp kwasan rumah gua tgh hebat diserang nyamuk. Tiap2 petang gua balik keje ade org yg sembur nyamuk. X sempoi ah. Bingit telinge gua neh. Gua balik2 nak kan ketenangan. Huh.

Hari ni hari operasi yg paling hebat. Sampai ke tingkat 8 apartment gua neh die naek sembur asap. Pastu gua siap dengar bunyi ambulans kuar masuk berkali2 lg kat bawah tu. Perghh ni mesti ade yg parah ni. Huhu. Tapi jgn la ade yg mati plak. Gua pun dah cuak dah ni mule2 sebab gua sndri penah jd suspect denggi x bape lame dulu. Nasib baek laa demam biase. :P

BUT ON THE BRIGHT SIDE, Alhamdulillah gua sihat walafiat skang ni sampaikan maen futsal pun sampai 3 kali dalam seminggu. Betul punye sihat. :)) Hm hm ape nak buat malam ni yer......

Tido geng?


Haha sihat2 jugak. Hari ni gua x tau pasal ape gua mengantuk dan lemau aje. Nasib baek ade aktiviti best sikit2 tadi. Kalau x rasenye terkorban gua kat studio. Naek2 sambung tido depan workstation. :) Hahah.

Okaylah geng. Gua nak nengok movie lah sampai gua tertido. Kite tgk nanti gua yg nengok movie ke atau movie stars dalam laptop gua tu yg nengok gua tido nanti. Hahaha. Sayonara apertura!

p/s: Terngiang2 game best malam ni Arsenal vs Barcelona. :)

No comments:

Post a Comment