Tuesday, June 14, 2011

6000 and counting. Thank you all.

Geng, lupe nak buat gempak pasal ni, total views blog gua ni dah lebih 6200++! Hahaha! Dulu sebelum gua bergiat aktif dalam dunia blogging ni gua hanya meletakkan target jumlah click pada blog gua sehingga 6000  clicks sahaja. Sekarang dah lebih, ape cerita?

"BUAT GEMPAK SIKIT. HAHAHA!"

Dah 6216 viewlah geng! Hahaha!


BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua rasa gua tetap akan menyambung kerja2 meng-update blog gua ni setiap hari sampailah gua buat keputusan untuk bersara. :))

Kepada yg setia membaca blog gua, gua ingin mengucapkan terima kasih, atau yg gua lebih selesa dgn perkataan se-simple 'trimas', kerana sudi membaca blog gua yg gua rasakan entah hape2 lah yg gua tulis ni hentah. Hahaha.

Geng, walaupun jumlah click adalah termasuk click yg gua sendiri tekan untuk tujuan meng-update blog capok gua nih, err, ade lah lebih kurang dalam 200 clicks camtu je kot, hm hm,

"TRIMAS BANYAK2 TAK TERKATA!"

Lepas ni gua nak letakkan target pada angka 10000 pulak! Okay geng, jom MOVE ON ke next post!

p/s: Terus meng-update blog ni setelah 4 hari tak update! Hampir2 bersara! :DDD

No comments:

Post a Comment