Tuesday, June 28, 2011

Geng!

Geng! Dah lame gile, gile, gile rasenye gua tinggalkan blog gua neh. Sorilah geng, gua busy dgn kerja2 pindah rumah. Hahaha. Satu lagi geng. dalam kepenatan gua 2-3 hari ni, gua langsung tak teringat pun nak amik gambar gua pindah ngan pickup truck gua tu! Aiyaya, gua janji sblum ni nak update sikit2 pics semasa gua menjalankan kerja2 pemindahan. Hahaha. Sori lagi!

Jumlah trip? Mula2 ingat lepasla satu trip je. Ni tak, sampai 3 kali trip geng. Trip pertam, angkat barang dan hantar ke rumah baru. Trip kedua, angkat barang lagi, hantar ke rumah baru, Trip ketiga, amik moto gua kat apartment tu. Haiyoh. Ini baru trip pemindahan. Belum kira trip membeli barang2 rumah lagi. Hahah.

Bab2 beli barang nak penuhkan rumah baru gua malas nak cite kat sini, sebab penuh nafsu memborong segala mak nenek punye barang2 dan perkakas rumah. Selagi tak penuh rumah ni selagi tu gua terasa nak membeli. Nafsu sume nih. Hahah.

Silap2, gua pulak yg kene jual. Pokai. HAHAHA.


BUT ON THE BRIGHT SIDE, lepas2 ni dapat la gua saving sikit, alahai rumah ngan tmpat keje sejengkal beb. Buleh pegi, buleh balik sesuka hati gua. Buleh bangun lambat, pegi lambat sesuka hati gua. Part paling best, balik cepat! Owh2 satu lagi, pegi dengan moto je! Saving gile2 syiot!

Haha nanti gua tgk mcmame life gua ni punye pegi nanti dgn environment dan cara hidup baru neh. Rase2 boleh belah jugak kot. Hehehe.

Hm hm, esok gua nak habiskan sisa2 bulan Jun kat blog gua ni untuk update sikit2 psl music, dah lame gua tak sharing and caring pasal music atau video clip kat sini. Hahah. Tunggu je esok okeh!

Okaylah geng, gua nak kene tido ni, esok macam biasala, banyak keje yg dah sedia nak menanti gua. Bertabah je menempuh hari esok! Gerak dulu, selamat malam geng!

p/s: Berhati2 di jalan raya, walaupun rumah hanya sejengkat ke tempat kerja!

Wengggggggg!

No comments:

Post a Comment