Tuesday, June 14, 2011

Takde kena mengena.

Helo geng, kembali dalam post seterusnya. Gua nak share sikit2 kat sini. Takde kena mengena dgn gua pun sebenarnya, saje gua nak citer. Citer ini mengenai langkah berjaga yg perlu diambil peduli ketika menjalankan proses jual minyak kat perempuan. Huuu. :P

Hm hm member gua ada berkata, lelaki, jangan buat macam desperate sgt utk tackle atau memiliki hati seseorg perempuan yg mereka suka. Tetapi, melainkan kalau geng2 sekalian betul2 sure bahawa perempuan tu ade menunjukkan sebarang respon yg agak positive kepada lue org sume, barulah buleh nak tunjuk desperate mcm 'gaban' mane ntah baru nak pegi operation. Hahah.

Kalau xde sebarang respon positive, berkemungkinan besar yg perempuan tu xde hati langsung pun kat lue org. Hahah. Ini situasi betul beb. Tapi kalau lue org nak try jugak takde hal pun. Cuma kecewa tak kecewa jelah nanti. Haaaa aiyooo.

Alah kalau dah perempuan tu mmg xde hati dan perasaan langsung kat lelaki tu, xkan lah die nak layan lelaki tu kan? Paling busuk pun msg2 drpd lelaki tu die reply tak reply mcmtu jelah kan. HAHAHA!

BUT ON THE BRIGHT SIDE, kalau kita lelaki2 sekalian dah dapat merasakan aura2 kene reject tuh, benda paling best dan layan untuk dilakukan adalah:

Berangan! XD


Berangan memang BEST. Kalau gua tak busy, nak suruh gua berangan macam2 tanpa henti dari pagi sampai petang, petang sampai malam, celik atau tido, gua x kisah. Gua layan, kerana angan2 itu dapat buat gua lupakan masalah2 gua yg gua xnak fikir kejap. Heee. :P

"ANGAN2 ITU BAIK? MUNGKIN....."

Okay2 geng, gua nak TIDO dulu. Jumpa lagi di lain post! Gua tersangat lah lemaunye ni setelah meng-update EMPAT post sekali gus. Lain kali gua buat lg macamni. Hahah.

Tido dulu! Selamat malam geng!

p/s: Diulang, cerita2 di atas TAK ADA kena mengena dgn gua pun okay. Gua cool je. HAHAHA!

No comments:

Post a Comment