Friday, June 3, 2011

Elia a.k.a Jejariruncing usha blog gua!

Geng! Ade famous bloggergirl usha blog gua lah! HAHAHA! Nak tau sape? Elia a.k.a jejariruncing beb! Tak percaye ke geng? Haha tu tgk kat bawah tu. :DDD

"BANGGA SYIAL."

via jejariruncing.blogspot!


Tak kenal siapa Elia? Tak pernah tgk blok beliau? Hahahah. Elia merupakan awek yg dah pun jadi tunang kepada penjaga gol pasukan bola sepak kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat. Gua pun x tau mane yg femes dulu, blog die ni ke, atau BALAK die.

Ape pun 'jejariruncing.blogspot' ni memang blog yg femes. Tgk je followers die dah brape, berbelas2 ribu beb. Gua punye plak brape kerat je. Hahahah. Tak main la kategori noob mcm gua ni. :P

jejariruncing.blogspot :))


BUT ON THE BRIGHT SIDE, gua terperasan macam blog gua nih best plak. Sampai si Elia ni pun leh view blog gua. Hahaha. Trimas2! Lain kali silalah view lagi! ^^

Kalau ikutkan xdelah best mane pun blog gua neh. Merapu banyak, crappy crappy crappy. Crappy macam pasukan bola sepak England. Hahaha.

Okay geng saje nak riak kat sini. Gua gerak dulu geng! Jumpa lagi di lain post! :)

p/s: Bile Maria Elena nak usha2 blog gua pulak? Semestinya favorite bloggergirl gua! Angau jap. I'm going crazy. Lalala~

No comments:

Post a Comment