Saturday, June 4, 2011

Aura kejelesan.

Geng, ini malam gua kepenatan. Esok2 jelah gua update ini blog boleh tak? Hahah gua sibuk dgn kenduri, macamlah gua yg kahwin. Apesal sume mau kawin hujung minggu ni haa? Boleh rilek tak?

"ADE AURA2 KE-JEALOUS-AN."

Mane tak jeles, gua asyik melayan kenduri kawan2 je, kenduri gua takde org nak layan pun, haha yg sebenarnye kenduri gua entah bilenye entah, gua pun xtau. Haaa. Agak2, gua kawin nanti, dorg2 ni pegi ke tak eh kenduri gua? Hahaha. Pegi jgn tak pegi!

Hm hm, gua pun turut rase bersalah pada kawan gua yg kawin hari ni tapi gua tak dapat nak pegi kenduri die. Bersalah sgt rasenye dol. Nak angkat lue punye call pun gua segan. Sori bro! Gua tebus balik nanti!

Kepenatan dol. Terbaring2.


BUT ON THE BRIGHT SIDE, esok ade lagi cuti sehari. Err, ape nak buat entah kat rumah ni sorg2. Hahah. Oh gua lupe bagitau kan. Gua sorg2. Ini malam gua SORANG2! Hahah budak2 rumah gua takde, sume pegi kenduri kawan2 masing2 kat serata Semenanjung Malaysia ni. :))

Okaylah geng, itu je gua nak update di malam yg sunyi ni. Nanti gua jumpe lue org sume lagi di laen post. OUT dulu!

p/s: Ade tak awek2 yg nak kawin ngan gua kat luar sana? Diulang, gua seorg engineer. :))

No comments:

Post a Comment