Thursday, June 23, 2011

Adrenaline memancut lagi.

Gua kepenatan. Adrenaline memancut-mancut tanpa henti. Tak larat mau update ini blog. Simple2 je gua kasi untuk malam ni geng. Gua bermain futsal tadi. Macam biasa, berejam2 tak reti nak berenti. Lepas gian agaknye.

Tapi geng, sungguh penat, entah kenapa minum air pun tak cukup2. Darah naik sampai ke kepala. Hahah. Terkejut agaknye satu badan gua neh. Lame tak main kannn. Hah.

Penat? Padan muka.


BUT ON THE BRIGHT SIDE, futsal datang lagi! Setelah hampir 3 bulan sibuk dgn sukan2 lain, akhirnye, malam ni main jugak. Penuh ghairah. Alhamdulillah, skill masih ade. Tak hilang ditelan zaman. Hahah. Harap2 minggu2 seterusnnye dapat terus berfutsal.

"BUKAN APE, GUA TAKNAK FITNESS GUA HILANG!"

Okay, tu je nak update untuk malam ni. Geng, gua OUT dulu!

p/s: .....zzzzzZZZZZ.....

No comments:

Post a Comment