Sunday, June 26, 2011

Move along.

Geng, ini hari gua pindah rumah. Barang2 gua dan kawan2 sume dah siap packing dah. Err, hampir2 siap, tinggal nak bawak turun dan campak dalam truck gua je. Ni internet lah ni punca kemalasan gua, kerja pun terputus2. Hahah, Tapi geng, hujan lah pulak. Aiyaya!

Perjalanan menuju ke rumah baru gua nanti adelah lebih kurang dalam 10km je. Tak jauh langsung, cume jammed je kekadang, plak tu hujan plak petang neh. Bile bleh siap pindah entah. Camne nak redah hujan dgn pickup truck yg terbukak luas di belakangnya menadah hujan. Spoil lah. T T

Kalau leh angkat je satu rumah terus kan best!


"SOME PICS AKAN GUA UPLOAD KEMUDIAN. TERIMA KASIH"

BUT ON THE BRIGHT SIDE, apa kata kalau gua dan kawan2 redah je hujan sume ni. Basah tetap basah kan. Takpe la basah pun. Baru sesuai dgn tajuk post gua kali ni, "move along", yg membawa maksud, just move along through the heavy rain! Hahaha. 

Okay2. Gua cuba redah jugak. Takdak hal lah! Tapi kalau demam nasib eh. Tanggung sendiri! Hahah, gerak dulu geng!

p/s: Nantikan update seterusnya.

No comments:

Post a Comment