Sunday, June 19, 2011

Transportation service!

Hahaha geng, ini lah keje gua bile tibe weekend. Taknak update banyak sangat. Letih geng. Gua hantar ini moto petang tadi dari Bukit Beruntung ke Seri Kembangan haa. Ni baru sampai Rawang balik. Memang letih esok nak keje, tapi xpela gua puas. Duit minyak dapat, steamboat pun dapat!

"HAHAHA KENYANG!"

Hm hm mamat ni dapat tau keje gua bende2 dalam ni pun melalui blog gua nih. Rase2 gua xde pun gua promote2 sangat pun. Tau2 je dah ade org roger gua. Gempak tak?Haha nanti nak promote kaw2 lagi! Yeah! XD

Hm hm nilah die scrambler duk atas pickup truck gua.


Hahaha macho x, macho x? :DD


BUT ON THE BRIGHT SIDE, lepasni nak bergiat aktif lagi mempromosikan keje gua dalam blog neh. Barulah masyuk geng, betul x, betul x? Tak sia2 gua beli bende alah ni. Selain drpd utk tujuan bergaya maskulin, haha inilah die tujuan sampingan die, side income!

Lepas ni geng, kalau ade yg nak pindah rumah ke, nak suruh gua angkat kelapa sawit ke pasu bunga ke apa lanc*u ke, gua x kesah. Gua rase berpatutan gua on je. HAHAHA!

Haaa gerak dulu geng, esok banyak plak keje lain yg menunggu gua. Nak kawin kene rajin cari duit geng. Hehehe takdelah, gua laaaaaaambat lagi. Heee.. :P

OUT dulu, jumpe lagi di lain post! Burrppp, ERKKK!! Aahhhhhhh~

p/s: Kepada yg memerlukan transportation service drpd gua & co., sila roger gua di Facebook. :)

No comments:

Post a Comment